free game

ساخت وبلاگ

 

این بازی که سایت دانلودها برای کاربران عزیز قرار داده همانطور که از اسم آن پیداست بازی والیبال است که دارای گرافیک بالایی می باشد. همچنین حرکات و شبیه سازی های انجام شده در این بازی بسیار طبیعی می باشند. با وجود حجم نسبتا بالا دانلود این بازی به صرفه می باشد و از دانلود کردن آن پشیمان نخواهید شد البته اگر به ورزش والیبال علاقه داشته باشید. نکته قابل توجه این بازی حضور تیم ملی ایران در این بازی می باشد که برای ما ایرانیان انجام این بازی را دو چندان جذاب می کند.

 

volybol بازی مهیج والیبال Inteational Volleyball 2009

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 505 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 17:28

 

بازی بسیار جذاب و زیبای گرافیکی مبارزه ای جدو یک بازی رزمی و زیبا با گرافیک سه بعدی برای کامپیوتر می باشد که دارای انواع مسابقات و هنرهای رزمی زیبا با فن های متفاوت می باشد.مکانهای متفاوت برای مبارزه و تست و تمرینهای آموزنده و حرفه ای از مزایای این بازی می باشد. اگر طرفدار بازی های رزمی ورزشی هستید حتما این بازی جذاب را از دانلودها دریافت کنید.

 

judo بازی بسیار جذاب و مبارزه ای جودو David DouiLLet Judo

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 547 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 17:22

 

این بار سایت دانلودها یکی از بازی های هیجان آور رانندگی در جاده ، سلطان جاده ها را در اختیار کاربران عزیز قرار داده است ،بازی که جزو بازی های خاطره انگیر و جذاب می باشد و قطعا خیلی از ما رابه یاد گذشته می اندازد. در این بازی شما نقش یک راننده کامیون را دارید و باید بار به مکان های مختلف ببرید و با هزینه بدست آمده از ان میتوانید کامیون جدید بخرید یا قطعات کامیون  قبلی خود را ارتقا دهید.
این بازی واقعا ازگرافیک بالایی برخوردار است و برای هر فردی جذابیت های خاص خود را دارد. هم اکنون میتوانید این بازی خاطره انگیز را از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

King Of The Road بازي محبوب و مهیج رانندگي در جاده King Of The Road 2

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 575 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 17:19


 

tekken3 بازی فوق العاده هیجانی و جذاب Tekken 3

بدون شک سری بازی های Tekken عنوانی جدا نشدنی و غیر قابل صرف نظر از لحاظ دارندگان کنسول پلی استیشن است و به جرات می توان گفت نود و نه درصد دارندگان این کنسول در همان روزهای اولیه خرید دستگاه اقدام به تهیه این بازی نموده اند و همچنین تا به امروز یکی از بهترین بازی های سه بعدی در سبک رزمی بشمار می آید ولی در کنار تمامی این خصوصیات آخرین نسخه از این سری بازی یعنی Tekken 4 به علت عدم نو آوری و ادامه همان سبک و سیاق سابق در مقابله با حریفان قدرتمندی همچون Dead or Alive و Virtua Fighter از پیروزی چشمگیری بهره نبرد با توجه به این حقیقت و کسب تجربه اینبار کمپانی Namco در دهمین سال عرضه این سری در حال تهیه نسخه جدید بازی به نام Tekken 5 می باشد. اما اینبار تمامی خصوصیات عالی از تک تک نسخه های پیشین در یکجا جمع خواهد شد و برای ایجاد نسخه ای کامل ، پر هیجان و بدون نقص بکار گرفته میشود. بیشتر هدف کمپانی Namco ارایه نسخه ای همانند نسخه سوم بازی می باشد تا مجددا در قلب بازیکنان غیرتی تکن جای گیرد.
بعد از اتمام تورنمنت چهارم یک جنگ شدید بین پدر و پسر ، جین و کازویا شکل گرفت. این جنگ در کاخ میشیما زایباتسو بود، مبارزه بین جین و هیهاجی شروع شد هیهاجی که فکر میکرد در این مبارزه پیروز خواهد شد در نهایت شکست می خورد و جین با خودش گفت : “جون کازاما” مادرم ، انتقام تو را گرفتم . مدتی از این ماجرا گذشت و تب این شکست هیهاجی فرو نشست تا اینکه هواپیمایی در نزدیکی کاخ هیهاجی فرود آمد و داخل این هواپیما پر از ربات های جک بود. میشیما اول تصور کرد که شاید کازویا در این قضیه دخالت داشته باشد اما بزودی متوجه می شود که کازویا هم از بابت این حمله گیج و متحیر شده است. هیهاجی و کازویا شروع می کنند به مبارزه با این ربات ها اما در یک لحظه کازویا از غفلت میشیما استفاده و به او خیانت میکند و او را به سمت دشمن هل میدهد و خودش پا به فرار می گذارد ، لحظه ای بعد کاخ زایباتسو در انفجاری عظیم از بین رفته و با خاک یکسان میشود در همین حال شخصی با بیسیم اعلام میکند که هیهاجی میشیما کشته شده و کاخ زایباتسو به طور کامل ویران شده است. روز بعد خبر مرگ هیهاجی در سرتاسر جهان می پیچید و همه بر این باور بودند که با کشته شدن هیهاجی دیگر تورنمنت تکن برگزار نخواهد شد اما در پشت پرده کسی بود که کنترل امور را در دست داشت ، ماه بعد اعلام شد که تورنمنت تکن 5 در میشیما زایباتسو انجام خواهد شد. او کیست و آیا به راستی میشیما مرده است؟ شاید او زنده است و تمام این کارها تبلیغاتی بیش نبوده است؟ اینبار چه کسی فاتح تورنمنت خواهد شد؟ شخصی که بر روی صورت خود دارای علامت ایکس بود و خبر مرگ هیهاجی را اعلام کرد که بوده ؟ همه اینها پرسش هایی هستند که با انتشار و به پایان رساندن این بازی به جواب خواهد رسید.
در این نسخه ما شاهد وجود بیست مبارز بصورت پیش فرض و در حدود ده شخصیت بصورت مخفی خواهیم بود که در صورتی به این مبارزان مخفی دسترسی خواهید داشت که به قهرمانی رسیده باشید. خبر دیگر حاکی از اضافه شدن تکنیک ها و تاکتیک های جدید رزمی در این نسخه می باشد که بر طبق گفته سازندگان هیجان و جذابیت حاکم را افزایش می دهد ولی در مورد جزییات تکنیک ها اطلاع بیشتری نداده است. در مورد حرکات Combo و اعمال حرکات خاص و تکنیکی خبر از دشوارتر شدن آن در میان است بدین صورت که با توجه به مهارت در استفاده از کلیدها و چابکی در استفاده از آنها قادر به اجرای فنون خاص خواهید بود. یکی از ویژگی های جدید و جالب افزوده شده به این نسخه ، امکان تغییر در ظاهر شخصیت ها توسط بازیکن می باشد ، همانطور که اکثر شما مطلع هستید در سری های قبل شما قادر به تغییر در پوشش مبارز نبودید و همچنین هر مبارز قادر به استفاده از در حدود چهل وسیله می باشد به عنوان مثال Kazuya قادر است از بالهای اهریمنی و Jack-5 از Rocket Launcer در پوشش خود استفاده نماید و صد البته اینها فقط جنبه نمایش داشته و او قادر نخواهد بود در طی انجام مسابقه از راکت برای شکست حریف خود استفاده نماید. گرافیک ، طراحی و متحرک سازی شخصیت ها نیز از پیشرفت قابل توجهی بهره مند خواهد شد.

شاید شما از آن دسته دوستانی باشید که بازی کاملا هیجانی و جذاب  Tekken را بر روی Play Station خود بازی کرده باشید. شاید دوست داشته باشید بازی را بر روی رایانه خود تجربه کنید. پس مژده به شما دوستان که میتوانید Tekken 3 قابل اجرا بر روی رایانه خود را از ” بازی های رایگان ” به راحتی دانلود نمائید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 568 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 17:05


 

IGI 1 دانلود بازی فوق العاده محبوب و اکشن IGI 1: Im Going In

مجموعه بازی های IGI ( آی جی آی ) یا همان حمله به اردوگاه , یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک اکشن سال ها پیش توسط شرکت Innerloop Studios ساخته شده است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه اول و پر طرفدار این بازی بسیار مهیج را برای شما عزیزان به صورت رایگان در نظر گرفته ایم. از ویژگی های منحصر بفرد این بازی می توان به متنوع بودن سلاح ها , گرافیک نسبتا خوب نسبت به حجم بازی , داشتن ده ها مرحله جذاب و… اشاره کرد. لازم به ذکر است در این نسخه از بازی مشکلاتی که با کارت های گرافیکی نسل جدید ( Nvidia Geforce ) بوده , برطرف شده و شما می توانید به آسانی بازی را اجرا کنید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 513 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 17:02

 

Neighbours from Hell 5 دانلود بازی فوق العاده محبوب همسایگان جهنمی Neighbours From Hell 5

سری بازی های همسایگان جهنمی یا همان Neighbours From Hell یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین بازی هایی است که در سبک دو بعدی ساخته و به بازار روانه شده است. همان طور که می دانید در این بازی شما در نقش کاراکتر اصلی بازی ( پسرک ) به آزار و اذیت همسایه عصبانی و بد اخلاقتان با صد ها روش می پردازید. در این نسخه از بازی ( 5 ) کیفیت و گرافیک بازی و کاراکتر ها بسیار بهبود یافته و بیشتر باگ های آن رفع شده است. بازی در چندین مرحله جذاب , در سواحل بسیار زیبا و لذت بخش دنبال می شود که می تواند گیمر را ساعت ها به خود سرگرم کند. هم اکنون می توانید نسخه پنجم از این بازی بسیار مهیج و جذاب را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.

 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 829 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 16:57

 

angry birds star wars بازی جدید و خارق العاده Angry Birds Star Wars 1.0.0 کامپیوتر

 

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و اولین نسخه از سری جنگ ستارگان یا همان Star Wars بازی فوق العاده محبوب Angry Birds منتشر شد ! در این نسخه از بازی تغییرات بسیاری از جمله محیط متفاوت , شکل و ظاهری جدید از پرندگان ایجاد شده است. Angry Birds Star Wars بر اساس رمانی مشهور به نام Star Wars که بعد ها بازی و فیلم آن نیز منتشر شد , ساخته شده است. در نسخه جدید , نوع پرتاب پرندگان به وسیله لیزر صورت می گیرد و میبایست خوک هایی که ظاهری ترسناک و فضایی داشته و دشمن دیرینه پرندگان اند را نابود سازید. این نسخه از بازی Angry Birds برای کامپیوتر و همراه با کرک بوده و می توانید از تمامی مراحل آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 558 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 16:52

منبع : www.AsanMob.com


جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ دوره نوزدهم جام جهانی فوتبال به شمار می‌رود و قرار است از ۱۱ ژوئن، 21 خرداد 1389 تا ۱۱ ژوئیه، 20 تير 1389 در کشور آفریقای جنوبی برگزار شود.این دوره نخستین بار است که جام جهانی در یک کشور عضو کنفدراسیون فوتبال آفریقا میزبانی می‌شود. این جام جهانی در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.چند سالی است که فدراسیون جهانی فوتبال میزبانان را دوره‌ای از قاره انتخاب کرده و این دوره آخرین دوره است که میزبان دوره‌ای انتخاب می‌شود. بازي جذاب فیفا جام جهانی ۲۰۱۰

Fifa World Cup 2010 South Africa

منتشرنشده ورزشی و بازی رسمی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰، ساختهٔ ای‌ای کانادا از سری بازی‌های فیفا جام جهانی می‌باشد. این بازی در تاریخ ۲۷ آپریل، ۲۰۱۰ توسط شرکت ای‌ای گیمز برای پلی‌استیشن ۳, ایکس‌باکس ۳۶۰ و وی منتشر خواهد شد.

 این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل قابل اجرا ميباشد.

 

دانلود - 3.41 مگابايت

|

لينک كمكي


 پسورد فايل زيپ : www.asanmob.com

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 463 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 2:01



دانلود نرم افزار ایجاد تغییرات در منوی کلیک راست - Open++ 1.5

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

هرکدام از ما با توجه به نیاز خودمان، از برخی برنامه ها و امکانات در ویندوز استفاده بیشتری میکنیم.

چه چیزی بهتر از این که نیازهای پرکاربردمان را در کلیک راست قرار دهیم تا سریع تر به آنها دسترسی داشته باشیم !

 

نرم افزار Open++ 1.5 میتواند با اضافه کردن یک منوی جدید در کلیک راست، این امکان را به شما بدهد تا دسترسی های مورد نظر خود را در آن اضافه کنید. توسط این نرم افزار میتوانید امکاناتی را به صورت عمومی برای تمام فایل ها، و همچنین امکاناتی را به طور اختصاصی برای پسوندهای خاص اضافه کنید.




 

برخی از امکاناتی که میتوانید توسط این نرم افزار به کلیک راست اضافه کنید عبارتند از:

- باز کردن خط فرمان CMD در پوشه مورد نظر

- باز کردن مسیر اصلی ذخیره فایل (برای Shortcut ها)

- گرفتن کپی از آدرس ذخیره فایل

- ایجاد یک فولدر در داخل یک فولدر دیگر بدون باز کردن آن

- اجرای فایل با آرگومان مورد نظر

- دسترسی سریع به برنامه های پرکاربرد با اضافه کردن آنها در کلیک راست (مثل Notepad)

 

 

جدیدترین نسخه از این نرم افزار، یعنی Open++ 1.5 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 330 کیلوبایت


 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 674 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 0:39

 

دانلود نرم افزار اجرای برنامه و بازی های اندروید در کامپیوتر - YouWave for Android 2.3

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

نرم افزار YouWave for Android رقیبی تازه برای BlueStacks است. این نرم افزار محیطی را در ویندوز ایجاد میکند که میتواند سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و برنامه و بازی های اندروید را در کامپیوتر اجرا کند.

 

با استفاده از نرم افزار YouWave میتوانید برنامه های اندرویدی مورد نظر خود را قبل از نصب در گوشی تست کنید. و یا اگر موبایل اندرویدی ندارید ولی میخواهید یک بازی یا یک برنامه اندروید را اجرا کنید، میتوانید از این نرم افزار کمک بگیرید.

 

با نصب YouWave ، محیطی شبیه به یک گوشی اندرویدی در اختیار شما قرار میگیرد که دارای سیستم عامل Android 2.3 میباشد و امکان نصب تمام Application هایی که با این نسخه سازگاری داشته باشند را به شما میدهد.




 

 

برخی از قابلیت های شبیه ساز اندروید YouWave for Android 2.3 :

- شبیه سازی سیستم عامل Android 2.3 Gingerbread

- شبیه سازی کارت حافظه SD

- امکان نصب برنامه و بازی های اندروید

- شبیه سازی کلید های موجود در گوشی های اندروید

- امکان اتصال به اینترنت و انجام بازی های آنلاین اندروید

 

برای نصب برنامه های مورد نظر خود، فایل apk. آن را در پنجره سمت چپ برنامه اضافه کنید و سپس روی آن دوبار کلیک کنید تا بر روی این موبایل مجازی نصب شود.

آدرس فولدر پیش فرض برای اضافه کردن برنامه ها :

 

Windows 7 : C:\Users\Porfile\youwave\android apps

Windows XP : C:\Documents and Settings\Porfile\youwave\android apps


 

جدیدترین نسخه از این نرم افزار شبیه ساز اندروید، یعنی YouWave for Android 2.3 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 107 مگابایت


 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 848 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 0:32


موضوع : گرافیک : نمایشگر و ویرایشگر عکس

دانلود نرم افزار رتوش و آرایش عکس - Makeup Guide 1.3.1

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

رتوش عکس هرگز به این سادگی نبوده است. اگر از کیفیت عکس چهره خود راضی نیستید و یا میخواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید، نرم افزار Makeup Guide شما را کمک و راهنمایی خواهد کرد.

 

طراحان حرفه ای معمولا از نرم افزارهای پیشرفته ای مثل فتوشاپ برای رتوش عکس استفاده میکنند. اما عملیات روتوش و آرایش عکس با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ نیاز به مهارت زیادی دارد. اینجاست که نرم افزاری مثل Makeup Guide به شما کمک میکند تا به سادگی عکس مورد نظرتان را رتوش کنید.

 

این نرم افزار مخصوص رتوش عکس صورت میباشد و علاوه بر دارا بودن ابزارهای لازم، راهنمای قدم به قدم نیز در حین کار دارد.



 

 

توسط نرم افزار Makeup Guide میتوانید علاوه بر رتوش، چهره خود را در عکس آرایش کنید. اضافه کردن رژ لب، رژ گونه، سایه چشم، خط لب، از جمله امکانات این برنامه است. همچنین میتوانید لکه ها را حذف کنید و یا رنگ چشمها را تغییر دهید.

 

قابلیت های اصلی نرم افزار Makeup Guide عبارتند از:

- ابزار تغییر رنگ چشم و آرایش آنها

- ابزارهایی برای شبیه سازی لوازم آرایش (مثل رژ، سایه، پودر، و ...)

- امکان تغییر رنگ پوست صورت

- اصلاح میزان نور و رنگ در عکس

- برطرف کردن لک و خال در عکس

- راهنمای قدم به قدم در حین کار با نرم افزار

 

 

جدیدترین نسخه از این نرم افزار رتوش عکس، یعنی Makeup Guide 1.3.1 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 3 مگابایت


 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 607 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 0:27

 

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید


دانلود | لینک کمکی

 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 475 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 0:13

 

مشاهده انواع فایل ها با نرم افزار قدرتمند MegaView 12.0.0.301

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.


 

 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 418 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 0:09

 

Champions 3D بازی آنلاین و فوق العاده جذاب فوتبال سه بعدی Champions 3D World Cup

همان طور که می دانید فوتبال یکی از ورزش های مطرح و پر طرفدار در سر تا سر جهان بوده و بر همین اساس هر ساله چندین بازی در سبک این ورزش ساخته و عرضه می شود. ولی گرافیک و بروز بودن تنها ملاک برای جذابیت بازی ها به شمار نمی رود و جنبه های دیگری نیز در این امر تاثیر دارد. Champions 3D World Cup یک بازی بسیار پر هیجان در سبک مذکور بوده که با وجود سادگی و سبک بودن آن جنبه سرگرمی بسیاری دارد. در این بازی می توانید با انتخاب یکی از تیم های کشوری به مبارزه با حریفتان بپردازید. از جمله ویژگی های مهم بازی Champions 3D World Cup می توان به سه بعدی بودن و گرافیک بسیار مناسب آن اشاره کرد.

برای بازی کردن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

http://www.freegames.ir/2885/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%88-%d8%ac%d8%b0%d8%a7%d8%a8-%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%b3%d9%87-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c-champions-3d-world-cup/

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : بازی Champions 3D World Cup بازی آنلاین Champions 3D World Cup بازی آنلاین World Cup بازی آنلاین فوتبال بازی فوتبال آنلاین, نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 507 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 22:45


 

Fila World Tour Tennis دانلود بازی هیجان انگیز تنیس حرفه ای Fila World Tour Tennis

ورزش تنیس یک ورزش شناخته شده و پر طرفدار در جهان می باشد و با گذشت زمان بر محبوبیت آن افزوده می شود بر همین اساس نیر تا کنون صد ها بازی با این سبک ساخته شده است. اگر یکی از بازی خور های قدیمی باشید به خاطر می آورید که بازی های تنیس از همان شروع ساخت بازی های مجازی بوده و هستند. Fila World Tour Tennis یک بازی گرافیکی با حجمی مناسب در این سبک می باشد که در آن شما قادرید با انتخاب تنیسور و زمین مورد نظر به رقابت با رقیبانتان بپردازید. هم چنین نوع زمین ها متفاوت بوده و در رنگ ها و جنس های مختلف در اختیار بازیکن قرار میگیرد.

 

حجم فایل : 136.22 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای خارج کردن فایل نصبی .nrg از حالت فشرده از نرم افزاری که داخل فایل فشرده ی دانلودی قرار گرفته است ( Ultra Iso ) استفاده کنید.

 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 646 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 22:41


 

super volei بازی جذاب و محبوب سوپر والیبال برزیل Super Volei Brasil 2

یکی از ورزش هایی که طی چند دهه ی اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین دوستداران ورزش پیدا کرده والیبال بوده که بر همین اساس از سال ها پیش نسخه های مجازی به صورت بازی ساخته و انتشار یافته که از همان بدو تولد کنسول های بازی بوده است. نسخه دوم از بازی بسیار مهیج والیبال Super Volei Brasil نسبتا قدیمی بوده و ممکن است کاربران امروزی چندان با آن آشنایی نداشته باشند. با وجود اینکه بازی گرافیک بسیار زیادی نداشته و قدیمی بوده , ولی از جذابیت بیش از حدی بهره مند است. در بازی Super Volei Brasil 2 می توانید از 23 بازیکن زن و مرد یکی را انختاب کرده و به رقابت با حریفتان بپردازید.

حجم فایل : 40.87 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 834 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 22:37

 

Mortal Kombat Arcade Kollection مجموعه بازی های جدید مورتال کمبت Mortal Kombat Arcade Kollection 2012

یکی از بازی هایی که از گذشته در کنسول های قدیمی خاطره بسیار خوشی را در ذهن تمامی بازی خور ها بر جای گذاشته , بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Mortal Kombat است که هنوز هم که هنوز است مسابقات شیرین و دلچسب دو نفره و حتی چند نفره از یاد ها نرفته است. تا کنون ده ها نسخه از این بازی برای تمامی کنسول ها ساخته شده و Mortal Kombat Arcade Kollection 2012 یک کالکشن بسیار زیبا و جدید از چندین بازی جدید مورتال کمبت است. این بازی بسیار اکشن و جذاب بوده و می تواند لحظات شاد و مفرحی برایتان بیافریند. هم اکنون می توانید این مجموعه بازی جدید را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

 

حجم فایل : 400.05 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بازی ابتدا باید فایل ها را از حالت فشرده خارج کرده و سپس با استفاده از درایو مجازی و یا رایت کردن محتوی فایل iso با استفاده از نرم افزار Clone , فایل نصبی اصلی را از آن استخراج کرده و به نصب بپردازید.

هم چنین هنگان نصب می توانید از شماره سریال :

11111-11111-11111-11111-11111

استفاده کرده و نصب را به پیش ببرید.

توجه 2 در مورد مشکل Live بودن بازی :

روی create new account یا create new profile کلیک کنید سپس روی صفحه باز شده چرخ ماوس را به طرف پایین بچرخانید.زمانی که گزینه ی create a local profile ظاهر می شود روی آن کیک کرده و submit و next را بزنید.

 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 444 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 22:29


 

flash games collection مجموعه 17 تایی از بازی های فلش و کم حجم Flash Games Collection

از زمان ابداع و طراحی فایل های فلش به سرعت بازی هایی نیز در این فرمت ایجد شدند و به سختی می توان گفت چند صد هزار بازی فلش در کل وجود دارد. ولی از این میان معمولا گزینه هایی بین کابران محبوبیت پیدا می کند که جنبه سرگرمی بیشتری داشته باشند. در همین راستا این بار از سایت بازی های رایگان مجموعه ای از 17 بازی فلش با حجم بسیار کم حجم ولی جذاب را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. در این پکیج از بسیاری از موضوعات از جمله فکری , اکشن , مسابقه ای و… وجود داشته که می تواند ساعت ها سرگرمتان کند.

 

حجم فایل : 4.16 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 422 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 22:24

 

منبع : www.AsanMob.com


باز هم خبر خوش برای علاقه مندان به بازی های اتومبیل رانی به وجود آمد، به همین دلیل ما هم تصمیم گرقتیم این خبر خوش را با قرار دادن بازی این نسخه برای موبایل شما کامل کنیم. بازي مهيج و از سري بازي هاي مسابقات اتومبیل رانی كه توسط شركت معروف و محبوب  Gameloft ساخته شده است. اين بازي از سری بازی های Need For Speed خود را تحت عنوان Need for Speed Hot Pursuit ميباشد. اين بازی دارای محيطی جذاب و سرگرم كننده بوده و از گرافيك خوبی نيز برخوردار است و به صورت جاوا ميباشد و بر روی تمامي گوشی های موبایل قابل اجرا ميباشد.



 دانلود برای گوشی های با رزولیشن 220×176 - 422 كيلوبايت | لينک كمكي
 دانلود برای گوشی های با رزولیشن 320×240 - 1.09 مگابايت | لينک كمكي
 دانلود برای گوشی های با رزولیشن 240×320 - 579 كيلوبايت | لينک كمكي
 دانلود برای گوشی های با رزولیشن 240×360 - 1.12 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asanmob.com

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 483 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 20:43


 

 بازی بسیار زیبای تنیس Sonic Tennis - جاوا


بازي بسيار جذاب Sonic Tennis يكي از جمله بازيهاي مهيج ورزشي نسخه موبايلي مي باشد. كه توسط شركت SEGA براي گوشي هاي موبايل ساخته شده است. دارای محيطی جذاب و سرگرم كننده بوده و از گرافيك خوبی نيز برخوردار مي باشد. بازي Sonic Tennis با فرمت جاوا ارائه شده و بر روي تمامي گوشي هاي موبايل با رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل قابل اجرا مي باشد.


 

 

دانلود رايگان با لينک مستقيم - 74 كيلوبايت

|

لينک كمكي (مستقيم)

 پسورد فايل زيپ :

www.asanmob.com free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 430 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 20:37